Onze webshop betalingen

 

Onze betaalmogelijkheden
De volgende betaalopties zijn mogelijk en verschijnen bij het verlaten van de bestelomgeving:

Via Creditcard:
Direct betalen via de gekozen creditcardmogelijkheid. Gelijk na ontvangst van de betaling wordt uw bestelling in behandeling genomen. Heeft de betaling (nog) niet plaatsgevonden, dan nemen wij de bestelling (nog) niet in behandeling.

Via iDeal:
Direct betalen via uw eigen bankomgeving. Gelijk na ontvangst wordt uw bestelling in behandeling genomen. Heeft de betaling (nog) niet plaatsgevonden, dan nemen wij de bestelling (nog) niet in behandeling.

Via Paypal:
Direct betalen via uw eigen bankomgeving. Gelijk na ontvangst wordt uw bestelling in behandeling genomen. Heeft de betaling (nog) niet plaatsgevonden, dan nemen wij de bestelling (nog) niet in behandeling.

Via Achteraf betalen:
U ontvangt eerst uw bestelling en voldoet later de factuur. U heeft geen betaalpas nodig om van deze betaalmethode gebruik te maken. U dient uw KvK-nummer te vermelden wanneer u van deze betaalmethode gebruik wenst te maken. Vervolgens voert "Billink Capayable" een controle uit op de door u ingevoerde gegevens. Bij een positieve uitkomst van de controle wordt u doorgestuurd naar de bedankpagina. Bij een negatieve uitkomst wordt u een foutmelding getoond met de reden van afwijzing.  U kunt uw bestelling dan alsnog per iDeal of Creditcard afronden. Délifrance kan de uitkomst van de controle niet beïnvloeden. Wanneer u voor deze betaalmethode kiest kunt u maximaal €400,- aan producten bestellen. De betaaltermijn bij deze betaalmethode is 14 kalenderdagen.

Contact

Heeft u vragen en/of opmerkingen over de webshop of over uw bestelling, dan kunt u telefonisch contact met ons opnemen van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur op +31 (0)6 27654104. Buiten deze tijden kunt u ons een e-mail sturen op webshop@delifrance.nl.

Niet goed, geld terug!
Mocht het zo zijn dat u niet tevreden bent over de aflevering, dan crediteren wij u deze en storten het bedrag terug op uw rekening. Heeft u een klacht? Maak deze ontevredenheid schriftelijk kenbaar via een e-mail aan klacht@delifrance.nl en wij nemen uiterlijk binnen drie dagen contact met u op. Om uw klacht correct in behandeling te kunnen nemen, is een afbeelding van de productdoos met daarop de THT-code en productiecode noodzakelijk.

Overige bepalingen
Voor de overige bepalingen verwijzen wij naar de Algemene Voorwaarden Webshop, welke vermeld zijn links onder aan de homepage van deze website.